Для покращення комунікації з клієнтами 7’Я Clinic запускає власний чат-бот

Шановні клієнти!

Ми зважаємо на ваші численні коментарі та повідомлення щодо роботи телефонної лінії нашої клініки. Не завжди лінія вільна, адже наш кол-центр працює у посиленому режимі. Не завжди нам вдається вчасно відповісти на дзвінок. Не завжди ваш сімейний лікар має змогу вести прийом та одночасно з цим відповідати на вхідні дзвінки пацієнтів.

Окрім того, ми розуміємо, що живемо в нелегкі часи пандемії. Тож не маємо права збирати у коридорах клініки чергу з хворих та здорових людей, створюючи передумови для поширення інфекцій. Тому надали три гарячі телефони 7’Я Clinic: +38 099 685 7557, +38 093 685 7557, +38 096 685 7557, щоб ви не їхали через півміста, а вирішували всі питання в телефонному режимі, не виходячи з дому.

Зважаючи на ваші коментарі та повідомлення щодо якості комунікацій, ми покращили сервіс та з наступного тижня запускаємо зручний чат-бот Telegram, та Viber.

Саме він допоможе звернутися до нас, навіть коли телефон не відповідає. Чат-бот допоможе виконати багато функцій: зробити запис до лікаря, дізнатися важливу інформацію про клініку, задати питання.

Впевнені, що це допоможе нашим клієнтам отримати бажаний результат.