Колоноскопія в Кропивницькому

Колоноскопія — це технічно складне, але найбільш точне дослідження кишківника. Цей ендоскопічний метод дозволяє зсередини дослідити слизову оболонку товстої та тонкої кишки. При цьому застосовується ендоскоп — гнучкий керований інструмент з високоточною камерою. . Зображення передається на монітор, і лікар може ретельно та детально оглянути будь-яку необхідну зону, збільшити зображення, вивчити стан слизової, знайти патологічні зміни.

В Кропивницькому, в медичному центрі 7’Я Clinic спеціалісти використовують сучасні ультратонкі ендоскопи. Безпека проведення медичних процедур, міжнародні протоколи та світові стандарти — наші принципи роботи, які стають запорукою успіху.

Що можна виявити під час колоноскопії?

• запалення слизової оболонки
  • дивертикули (здуття кишківника)
  • виразки
  • поліпи
  • злоякісні утворення

Цифрова відео-ендоскопічна система FUJINON EPX-4450HD експертного класу дозволяє нашим спеціалістам у проведенні колоноскопій в центрі. Новітнє обладнання та кваліфікація фахівця дозволяють отримувати лише найточніші результати обстежень.

Кому рекомендують колоноскопію?

Зазвичай лікар призначає таке обстеження для того, щоб з’ясувати діагноз пацієнта з наступними симптомами:

• кровотечі з кишківника
  • в калі знайдено слиз, кров або гній
  • проноси та закрепи, які тривають довго
  • схуднення (особливо різке)
  • втома

Окрім того, колоноскопія — метод скринінгу поширеного раку кишківника, який можна своєчасно попередити при видаленні поліпів. Обстеження в якості профілактики проводять тим, кому виповнилося 45 років.

Що може зробити лікар за допомогою колоноскопії?

1. Виявити багато видів кишкові аномалії. Такий діагностичний метод, як колоноскопія, став «золотим стандартом» у діагностиці кишківника: його стану, патологій, новоутворень, запалень слизової.
2. Виявити та видалити поліпи (утворення грибовидної форми), які потім досліджують лаборанти. Така маніпуляція безпечна, нешкідлива, а до того ж ще й дозволяє запобігти розвитку раку кишківника.
3. Провести біопсію (дослідити шматочки тканини під мікроскопом) і уточнити діагноз пацієнта.

Колоноскопія — це боляче?

Ваш біль та дискомфорт ми беремо на себе: завдяки анестезії пацієнт отримує короткочасний медикаментозний сон протягом проведення процедури. Ми використовуємо спеціальні препарати, щоб забезпечити короткочасний наркоз і комфортний стан.

Наш досвідчений лікар-анестезіолог не тільки підбирає безпечний та підходящий для конкретного пацієнта препарат, але й унеможливлює появу алергічних реакцій на наркоз. Контроль медикаментозного сну — в руках професіоналів. Також пацієнт перебуватиме під наглядом лікарів ще деякий час після процедури діагностики.

Як підготуватися до колоноскопії?

Кишківник пацієнта має бути чистим і порожнім перед обстеженням — саме в цьому випадку спеціаліст зможе оглянути орган без перешкод. Колоноскопія проводиться натщесерце після попереднього очищення кишківника.

Які питання, пов’язані з проведенням колоноскопії, нам задають пацієнти?

Невже рак товстої кишки може з’явитися навіть тоді, коли у людини не виявлено жодних відхилень?

Нажаль, це не так. Навіть якщо під час колоноскопії лікар не виявив патологій або аномалій, пацієнт все одно має вірогідність захворіти на рак товстої кишки. Саме тому колоноскопія входить до списку обов’язкового обстеження у якості скринінг-методу для людей після 45 років і має проводитися регулярно. Лікар в індивідуальному порядку визначить, як часто вам необхідно її проводити і запросить на наступне обстеження.

Якщо мені поставлять діагноз рак товстої кишки, що робити?

Кожному такому пацієнту необхідне лікування, адже колоректальний рак виліковний. Діагноз «рак» може ставити лише клінічний онколог. Спільне рішення лікарі приймають разом з пацієнтом: треба з’ясувати стадію захворювання, звернутися до міжнародних протоколів, скласти конкретну програму лікування.
Від якості медичних процедур залежить якість вашого життя!
Ви можете записатися на колоноскопію або отримати консультацію лікаря за наведеними номерами телефонів 7’Я Clinic:

+38 (099) 685 7557
+38 (093) 685 7557