Проктологія в Кропивницькому

Проктологія вивчає порушення, патології та захворювання, пов’язані з функцією заднього проходу. На консультації проктолог проводить огляд, діагностику та призначає лікування проблем, що виникли. В медичному центрі 7’Я Clinic ви отримаєте повноцінну консультацію фахівця — лікаря-проктолога — та знайдете вирішення запитань зі сфери проктології, які турбували раніше і порушували самопочуття.

Які симптоми мають спонукати до запису на прийом проктолога?

• Кров у калі
  •  Біль в анусі (до, під час або після дефекації), свербіж
  • Геморой
  • Утруднене, хворобливе випорожнення
  • Відчуття неповного випорожнення кишківника
  • Випадання гемороїдального вузла
  • Свищі
  • Тріщини анального каналу, інші травми анальної області
  • Тиск в анусі або в піхві
  • Набряки в анусі або навколо нього
  • Гной або слиз з заднього проходу
  • Ненавмисна дефекація (вихід калу)
  • Папіломи або інші утворення в області заднього проходу
  • Постійний дискомфорт у прямій кишці
  • Тривалі закрепи або проноси
  • Газоутворення, біль і здуття живота

Навіть коли пацієнта нібито нічого не турбує, огляд проктолога необхідний у наступних випадках:

1. Плануєте стати мамою.
  2. Маєте хронічні проктологічні захворювання.
  3. Часто вживаєте проносні медикаменти.
  4. Робота або спосіб життя малорухливі.
  5. Маса тіла занадто велика.
  6.  У минулому мали операцію на кишківнику.
  7.  У когось з близьких родичів був або є геморой, рак прямої кишки.

Діагностика у проктолога може допомогти у виявленні наступних розповсюджених захворювань:

•  Геморой
  • Свищі
  • Анальна тріщина
  • Пролапс (випадання органу)

Що відбувається на першій консультації у спеціаліста проктології?

Лікуванням пацієнтів з проктологічними захворюваннями займається висококваліфікований лікар-проктолог. Він вислухає і проаналізує скарги пацієнта. Фахівець обов’язково проведе огляд, який не буде потребувати особливої підготовки і не викличе больових відчуттів. Далі спеціаліст з проктології з’ясує основну причину проблеми, проведе спеціальне обстеження, зробить висновки щодо виявлених патологій, встановить точний діагноз.

Відразу після завершення циклу діагностики проктолог поділиться результатами і запропонує вам правильне лікування. У деяких випадках можливе проведення лікування безпосередньо під час першої консультації.

Як проводиться лікування проктологічних захворювань в 7’Я Clinic?

В нашому медичному центрі в Кропивницькому ви отримаєте не тільки кваліфіковану консультацію, але при необхідності досвідчений проктолог проведе лікування захворювання. Метод лікування лікар запропонує вам на консультативному прийомі.

Лікування проктологічних захворювань може включати прийом медикаментів, проведення певних процедур або операції. Проктолог може запропонувати радикальне (хірургічне) лікування, консервативний план терапії або можна обмежитися спеціальною дієтою і процедурами.

Вам доступні всі види проктологічних операцій, а також хірургічні втручання на черевній порожнині і черевній стінці. Фахівці проводять накладення анастомозу (штучне з’єднання двох ділянок кишки, що формують для відновлення прохідності кишківника) і ліквідацію кишкових свищів. В кожному окремому випадку спеціаліст призначає лікування в індивідуальному порядку і після проктологічного обстеження, залежно від причини звернення.

Як звернутися до проктолога 7’Я Clinic?

Труднощі з дефекацією, геморой, закрепи й проноси — не привід залишатися зі своєю проблемою наодинці, відтягуючи звернення до професіонала або саботуючи ситуацію. Захворювання, виявлене на ранньому етапі, має великі шанси на лікування без ускладнень і у менш тривалий строк. Рання діагностика і лікування усунуть більшість проблем.

Тож не залишайтеся вдома, якщо є анальні скарги. При будь-яких проктологічних проблемах або виникненні питань телефонуйте за номером, який ви бачите на сайті, і відвідайте наш центр у Кропивницькому.

Наші спеціалісти