Дерматологія

Дерматологія — це галузь медицини, що займається вивченням, діагностикою та лікуванням захворювань шкіри, родимок, а також волосся, нігтів.

Дерматологія тісно пов’язана з такими розділами медицини, як венерологія, ендокринологія, онкологія, алергологія.
Якщо вам необхідний дерматолог у Кропивницькому, можете записатися до нього в 7’Я Clinic. Огляд шкіри пацієнтів проводиться за допомогою надточного та сучасного обладнання — дерматоскопа.

Що таке дерматоскопія?

Це діагностичне дослідження, під час якого спеціаліст виявляє певні зміни на шкірі, які насторожили пацієнта або він їх не помічав до цього моменту. Ми рекомендуємо перевіряти у дерматолога родимки та сумнівні плями. Саме дерматолог 7’Я Clinic огляне шкіру за допомогою спеціального приладу — дерматоскопа, який багаторазово збільшує зображення.

Огляд та консультація дерматолога важливі ще й тому, що просте і безболісне дослідження може внести спокій у ваше життя. Родимки часто мають доброякісний характер, але іноді можуть нести небезпеку. Доволі часто проблема з невусом буває чисто косметичною — в цьому випадку вам також допоможе спеціаліст з дерматології. При виникненні дискомфорту зі шкірою або будь-яких підозр звертайтеся до професійного дерматолога — і наш фахівець проконсультує вас, індивідуально підійде до кожного випадку.

Важливість здоров’я шкіри

Наша шкіра є природним бар’єром, приймає на себе сонячні промені та негативний вплив навколишнього середовища. Деякі проблеми зі шкірою можуть призводити до онкопатологій. Тож варто поставитися до родимок та дерматологічних патологій більш відповідально. Чим раніше ви займетеся зціленням дерматологічних захворювань, тим швидше шкіра стане здоровою.

Куди звернутися для вирішення дерматологічних проблем?

В медичному центрі 7’Я Clinic ви завжди можете пройти обстеження та отримати якісне лікування. Оскільки довіряти свою шкіру нашим дерматологам можна без вагань: найбагатший досвід роботи докторів не дасть вашій проблемі залишитися невирішеною. Ми займаємося лікуванням більшості дерматологічних захворювань і навіть таких, що важко піддаються терапії.

Ранню високоточну й оперативну діагностику, а також належне комплексне лікування в нашому багатопрофільному центрі отримають такі захворювання шкіри:

• акне
  • дерматит
  • алергія
  • екзема
  • псоріаз
  • кропив’янка
  • грибок
  • герпес
  • короста
  • лишай

При необхідності наші висококваліфіковані спеціалісти проведуть щадні операції з видалення наростів на шкірі:

• родимок
  • бородавок
  • папілом
  • кондилом

Як захистити себе і на що звернути особливу увагу?

Регулярно проводьте самообстеження шкіри, слідкуйте за появою нових плям або збільшенням тих, які були раніше. Не забувайте перевіряти стопи, спину, поверхні стегон. Самообстеження — простий і ефективний метод, який допоможе вам швидко звернутися до дерматолога, щоб виключити небезпечне захворювання або виявити його на ранній, виліковної стадії.

Звертайтеся за консультацією до фахівця, якщо помітили певні зміни на шкіряних покровах. Ми рекомендуємо звертатися до дерматолога терміново, якщо вас щось непокоїть, та профілактично — один раз на рік.

До кого звернутися з питаннями?

У разі виникнення проблем або питань, пов’язаних з утвореннями на шкірі, ми завжди поруч! Записатися на прийом до дерматолога 7’Я Clinic можна за телефоном, вказаним на сайті.