Лікар-мамолог у Кропивницькому

Мамологія займається діагностикою, лікуванням та профілактикою захворювань молочної залози.

Консультація мамолога у Кропивницькому

Консультація мамолога необхідна, щоб своєчасно діагностувати патологію грудей та отримати дієве лікування. Адже проблема захворювань молочних залоз поширена, а рак грудей — це найбільш розповсюджений вид онкологічних захворювань серед жінок.

Скористайтеся кваліфікацією та досвідом лікаря-мамолога 7’Я Clinic. Фахівець проведе профілактичний огляд, надасть повноцінну консультацію, за потребою призначить обстеження молочних залоз на сучасній апаратурі — мамографі або УЗД.

З якими скаргами жінки звертаються до мамолога найчастіше?

• Болюча та дуже щільна молочна залоза, хворобливий стан грудей
  • Тканина грудей здається нерівномірною
  • З’явились виділення з сосків
  • Шкіра молочних залоз змінилася
  • Визначаються вузлики (один або більше) різної форми
  • Виникло запалення молочної залози (часто під час годування грудьми).

У кожному з цих випадків жінка має невідкладно звертатися до лікаря-мамолога, який допоможе у вирішенні проблем з молочною залозою. Тому будь-які зміни з зазначених вище — привід негайно звернутися до фахівця-мамолога, щоб діагностувати патологію та виключити рак грудей.

Пам’ятайте, що відкладання візиту, бездіяльність пацієнта при наявних симптомах та самолікування шкідливі для здоров’я.

Як проходить прийом лікаря-мамолога?

Кожній жінці необхідна консультація мамолога у випадку, коли виникають будь-які скарги у відношенні молочних залоз. Навіть коли жінку нічого не турбує, мають відбуватися профілактичні обстеження у мамолога.

На першому візиті фахівець слухає скарги пацієнта, з’ясовує симптоми, які мали прояв раніше або на сьогоднішній день. Мамолог задає важливі питання, а відповіді пацієнта фіксує.

Мамолог обстежує молочну залозу, звертає увагу на всі відділи органу та пахви. Під час огляду спеціаліст оцінює зміни в тканинах, ущільнення, болючість молочних залоз, стан тканин та виділення з сосків.

Для апаратного обстеження та з’ясування повної картини здоров’я молочних залоз лікар-мамолог призначає дослідження грудних залоз. Класична мамографія проводиться як перевірений метод діагностики для жінок, старших за 40 років. Молодшим жінкам проводять ультразвукове дослідження.

Після проведення обстеження жінка звертається до мамолога, щоб отримати професійний аналіз діагностики та при необхідності перейти до лікування захворювань молочної залози. У лікаря з’являються результати повного обстеження і він призначає правильну терапію.

Якщо ситуація незагрозлива, лікар-мамолог призначає пацієнту дату наступного візиту.

Які найчастіші захворювання грудей можна виявити на огляді у мамолога?

• Кіста
  • Фіброаденома
  • Ліпома
  • Фіброзно-кістозна хвороба
  • Папілома
  • Виділення з сосків (дуктектазія)
  • Мастит

Потрібен мамолог в Кропивницькому? Звертайтесь до 7’Я Clinic

Навіть коли ви якісно проводите самообстеження грудей раз на місяць, як і має робити кожна жінка, цього замало для своєчасного і точного виявлення захворювання. Саме для цього працюють професіонали.

Лікар-мамолог центру 7’Я Clinic зустріне та огляне кожного пацієнта, фахово проконсультує та надасть необхідну медичну допомогу. Ви гарантовано отримаєте професійну думку лікаря та конфіденційність обслуговування.

До кого звернутися при проблемах з грудною залозою?

Пройдіть консультацію фахівця-мамолога в нашому центрі — саме він встановить причину ваших скарг, призначить дослідження молочних залоз і розробить правильну схему лікування.

Щоб записатися на консультацію, зателефонуйте за номером, який бачите на сайті.